Picture Of Me

Picture Of Me
Rafaii Sharudin

Sep 8, 2010

Ini Blog Aku

Blog ni aku punya,aku punya sukalah!!!

-Blog ini kepunyaan aku,jd aku berhak post ape ja yang aku nak...Kalau nk layan,layan...kalau takmo aku tk pakse...klik je button "X" kat ats kanan tuh,
By daway blog nih lebih pada ape yang aku rase aku nak post,jadi tak semestinya ia akan melibatkan isu semasa,,,,heheheh...(kes tak amek tahu)


Aku nih org yang suka benda2 yang pelik2 and aku suke something yg rare,orang tak pernah buat,tu yang aku suka buat...hehehe,,,Yang penting korg kena tahu aku seorang lelaki,masih belajar,n masih dalam mencari identiti sendiri yang akan dijumpai juga satu hari nanti..insya allah....Yang plg pnting aku tak suke org yg plastik a.k.a hipokrit.....dan aku tk suka diskriminasi...and aku tak suke org mengata blkang aku..and,and,and aku tak suka org kutuk or kenakan kwn2 aku....yaaahhh!!!i am a good friend....and i am loyal to my lover..(tiba2!!!mampu???)hahahaha.

oklah dats all folks...chiaaoouu!!!!-RASHHARSH-

No comments:

Post a Comment