Picture Of Me

Picture Of Me
Rafaii Sharudin

Sep 8, 2010

Salam Aidilfitri

-
-Salam Aidilfitri-

Posting pertama aku dalam blog ni...

Ramadhan dah nak pergi dan syawal bakal menjelang,sayu,sedih,gembira semuanya melanda jiwa aku sekarang ni..Ramadhan  banyak memberi kenangan yang baik mahupun perit untuk aku...Tetapi Ramadhan dan manfaatnya banyak betol tak...??

Ramadhan kali ini tak macam tahun lepas, tahun lepas sambut kat Melaka,meriah suasana,makan nk buka murah n byk ,Tp kt sini Shah Alam,mkn nk buka mahal,tekanan study lg..adoyai....tp tetap kena teruskan juga..Tp cuma satu yang menyeronokkan  pada Ramadhan kali ini adalah orang-orang sekeliling aku yang sangat menyenangkan hati aku.Dan yang penting sekali kembalinye seseorang pada aku semula.


Ok Syawal pula yang bakal tiba tak lama lagi.Sekarang aku tg wt persiapan nk raya kt rumah.,,macam biasa aku n keluarga aku sambut dgn sederhana. Dan ape yang penting raya kedua kami nk g utara,vacation..Jadi org utara tggu kedatanganku...Cuma assignment selalu mencemburui waktu-waktu bercuti....cis!!!!
Oklah sbgai kesimpulan aku sangat gembira untuk Ramadhan n Syawal yang bakal tiba kali ini,
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin!!!! -RASHHARSH-

2 comments: