Picture Of Me

Picture Of Me
Rafaii Sharudin

Sep 28, 2010

What,why,how,which,where..????




WHAT&WHY??
-ape masalah aku sekarang nih??
 JAWAPAN: Aku ade masalah nk g kelas,masalah jiwa,masalah dgn diri aku sendiri yang kdg2 wat aku sendiri sakit hati...
KAU- mmg ade tapi kdg2 aku terasa hati ngn kau...bila dgn aku kau tk macam kau,tapi bile dgn org kau boleh plak jadi sdiri..kenapa?
MEMBER-apesal member kdg2 seronok tp kdg2 myakitkan ati....sbb tuh ade kata yg myebut teman ketawa beribu teman menangis satu je...huhu...
-FAMILI-tak phm ngn aku ke,kenapa kdg2 dieorg suke mendesak then aku yang tersepit kt tgh2...aku ada hidup aku jgk nk jd mcm org lain gak tp msti aku akn terlibat scr tak sgaja dlm masalah itu and aku yg terseksa..
-STUDY- pergh!!!nih yang plg wat aku stress,dgn susah nk g kelasnye..dgn letihnye...dgn esaimen belambak2nya.....adoyai....gile aku dibuatnye.....kenapa study stress???(mengeluh letih....)~sigh~



WHICH&HOW??
ANSWERS:kenapa kita slalu terperangkap???kenapa masalah sentiasa wujud,macm mane nk overcome problem tu??jawapannya terletak pada kita sendiri,kalu kita tau mcm mane nk atasi masalah itu,kita pasti boleh tapi dalam proses untuk mngatasi masalah itu kita akan brdepan dgn mcm2 rintangan yang akn buat kita tumbang jika kita lemah,tapi masalahnya skrg aku still tk dpt atasi,boleh tuh mmg boleh cume macam mane,utk kita btol2 dpt lepaskan diri dari masalah itu semua???


WHERE??
ANSWER: mana pergi org2 yang selalu dgr masalah2 aku,org yang selalu aku kongsi masalah2 aku kt dieorg.aku bkn tak suka brkongsi masalah aku dgn org cume ade2 org yang aku percaya aku boleh brkongsi masalah aku,even DIA sndiri pon aku jrg brkongsi,cume(jgn terasa ye DIA yg aku mksdukn)cume dia nih not a good listener sbb bg dia msalah aku adalah beban bg dia,n dia akn melenting bila dgr aku story problem aku..so sori yeh...hehehe,,kdg2 je aku story masalah aku kt die.....tp bkn sumelah..hahahaha.....but aku still syg dia...
tapi aku rase org yang aku akn story masalah aku kt dia adalah org yang percaya aku juga tempat dia berkongsi masalah,kira kiteorg saling percaya satu sama lain lah nih....

So MOTIFNYE disini,aku tgh dibelenggu masalah.orang yg slalu dgr problem aku takde,jadi ssh ckt nk atasi masalah2 nih.....tapi aku tklah mcm sesetengah org yg mjadikan masalah sbgai sbb utk takder mood,bmasam muka bila ngn org lain..so enjoy your life n be strong!!!-RASHHARSH

IS EQUAL TO

No comments:

Post a Comment